10 πράγματα που κάνετε λάθος στην Email Marketing στρατηγική σας

EvangelosEmail Marketing

email marketing tips

Καλησπέρα, στο σημερινό άρθρο θα σας αποκαλύψουμε τα 10 συχνότερα λάθη που γίνονται στο Email Marketing.  Μπορείτε αν θέλετε να συγκρίνετε την δική σας Email Marketing στρατηγική με τα παρακάτω και να δείτε που χρειάζεστε περισσότερη δουλειά. Σημειώστε πως αν κάνετε λιγότερα από 2 λάθη είστε πραγματικά σε πολύ καλό δρόμο ενώ αν κάνετε περισσότερα από 4 λάθη έχετε πολύ δρόμο μπροστά σας. 

Τα 10 συχνότερα λάθη που γίνονται στο Email Marketing:

 

No1: Δεν κάνετε σωστή κατηγοριοποίηση της λίστας σας ή δεν κάνετε καν κατηγοριοποίηση

Ίσως το πιο βασικό λάθος όσων ασχολούνται με το Email Marketing. Δεν έχει σχέση αν πουλάτε μόνο ένα προιόν ή μία υπηρεσία είναι αναγκαίο να βάζετε σε κατηγορίες (που εσείς θα επιλέξετε) τους εγγεγραμμένους της λίστας σας.

No2: Λειτουργείτε με βάση τη διαίσθησή σας

Η διαίσθηση είναι πολύ σημαντική για έναν επαγγελματία / επιχειρηματία καθώς είναι αυτή που τις περισσότερες φορές καθορίζει την επιτυχία. Στο Email Marketing όμως καλό θα είναι να περιορίζεται η χρήση της διαίσθησης καθώς και τα πιστεύω του email marketer. Η σωστή πρακτική είναι να βλέπουμε τα δεδομένα που έχουμε μπροστά μας και με βάση αυτά να βγάζουμε τα συμπεράσματά μας για το τι δουλεύει και τι δε δουλεύει.

No3: Δε δημιουργείτε τα email σας έχοντας τις κινητές συσκευές στο νου σας

Όποιον και να ρωτήσετε στη digital marketing “βιομηχανία” θα σας μιλήσει για responsive emails. Η αλήθεια είναι ότι έχουν λόγο να μιλάνε για αυτό μιας και σύμφωνα με έρευνες περίπου το 53% ανοίγει το email από το κινητό (φυσικά οι αριθμοί αυτοί διαφοροποιούνται στην Ελλάδα). Πέραν της θεωρίας όμως αυτό δεν είναι κοινή πρακτική σε όσους στέλνουν emails και αυτό μπορείτε να το επιβεβαιώσετε και εσείς από τα email που λαμβάνετε.

No4: Δεν κάνετε testing

Η διαφορά μεταξύ του τι δουλεύει και του τι πιστεύετε ότι δουλεύει είναι ένα testing δρόμος. Μην αφήνετε στην τύχη τις καμπάνιες σας. Μπορείτε να ανακαλύψετε πραγματικές ευκαιρίες που μπορεί να είναι καθοριστικές για την αύξηση των πωλησεών σας.

No5: Δεν κάνετε επαρκές testing

Έχει παρατηρηθεί οι digital marketers να βγάζουν συμπεράσματα τρέχοντας ένα testing για πολύ μικρό χρονικό διάστημα ή σε ανεπαρκές (από άποψη αριθμού) κοινό.  Τις περισσότερες φορές οι άνθρωποι όταν τεστάρουν κάτι το κάνουν υποκειμενικά. Έτσι αν κάτι δείτε ότι επιβεβαιώνει τη διαίσθησή σας – που όπως είπαμε και πριν καλύτερα να την αφήσετε ήσυχη – τελειώνετε το testing πρόωρα και βγάζετε λανθασμένα συμπεράσματα.

No6: Δεν έχετε τους σωστούς ανθρώπους να δουλέψουν για εσάς

Μην αφήνετε προγραμματιστές ή εσάς τους ίδιους να χειρίζονται κάτι τόσο σημαντικό όπως το Email Marketing αν δεν υπάρχει συγκεκριμένη γνώση. Η προηγούμενη πρόταση δεν  αποτελεί διαφημιστικό μήνυμα αλλά μία προσπάθεια λύτρωσης των αποτυχημένων καμπανιών σας. Υπάρχει χαώδης διαφορά στο σκεπτικό ενός καθαρά προγραμματιστή από έναν digital marketer. Ο μεν σκέφτεται καθαρά τεχνικά ενώ ο δεύτερος καθαρά δημιουργικά.

No7: Δεν καθαρίζετε συχνά τις λίστες σας ή δεν τις καθαρίζετε καν

Υπάρχουν επαφές οι οποίες δεν ανοίγουν τα email σας για μεγάλο χρονικό διάστημα; Καιρός να τις ξεφορωθείτε. Περισσότερο καλό θα σας κάνει ένας τέτοιος καθαρισμός παρά κακό.

No8: Στέλνετε σε επαφές που δεν γνωρίζουν ότι είναι στη λίστα σας

Από τα πιο μεγάλα λάθη που μπορεί να κάνει μία εταιρεία είναι να αγοράσει μία έτοιμη λίστα με emails αφού όχι μόνο δεν καταφέρνει τίποτα με αυτόν τον τρόπο αλλά κινδυνεύει να έχει ποινικές κυρώσεις. Η κατάσταση είναι ρευστή όταν επικοινωνείτε με τρίτες χώρες αλλά είναι καλύτερο να αφήσετε αυτές τις πρακτικές.

No9: Είστε υπερβολικά πιεστικοί και έχετε το μυαλό σας αποκλειστικά στις πωλήσεις 

Η πίεση για μία πώληση όταν δεν υπάρχει τίποτα να τη στηρίζει είναι το πιο συχνό λάθος των επαγγελματιών / επιχειρηματιών. Αν δεν υπάρχει το κατάλληλο έδαφος για την άνθηση μιας συνεργασίας είναι εντελώς παράλογο να προσπαθείτε να “κλείσετε” μια συμφωνία. Αυτά γενικά. Στην περίπτωσή μας αν η λίστα που θέλετε να στείλετε το email σας αποτελείται από χρήστες που απλά επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα σας καλό θα ήταν να αποφύγετε τα πιεστικά CTA (κουμπιά προτροπής).

No10: Δεν κάνετε σωστή ανάλυση

Η ανάλυση στο Email Marketing είναι αναγκαία όπως και σε κάθε άλλο μέσο διαδικτυακού marketing. Θα σας βοηθήσει να δείτε τη γενική εικόνα και να βρείτε ευκαιρίες που δεν μπορούν να γίνουν αντιληπτές με άλλον τρόπο.

Πείτε μας αν σας άρεσε το άρθρο με τίτλο : “10 πράγματα που κάνετε λάθος στην Email Marketing στρατηγική σας“, μας ενδιαφέρει η άποψή σας.